אודות
מיילס יוניקורן סוכנות לביטוח (2021) בע"מ
(להלן: "החברה") מספקת מגוון פתרונות בתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים תוך ליווי מתמשך לעסקים ולקוחות פרטיים לרבות מגוון מוצרים ושירותים המסופקים באמצעות שיתופי הפעולה הרבים שלנו, בין היתר עם חברת הפמילי אופיס הגדולה בישראל 'תלפיות סוכנות לביטוח (2012) בע"מ, דבר שמקנה לנו את היכולת לספק ללקוחותינו את השירותים הטובים ביותר, במחירים המשתלמים עבורם.
מטרתנו המרכזית היא פתיחת מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותינו, תוך מתן שירות ברמה גבוהה ואיכותית ומחויבות לאמינות, הוגנות, מקצועיות ומצוינות.
משרדנו הראשי ממוקם ברחוב אריה שנקר 14, הרצליה.
גילוי נאות
מיילס יוניקורן סוכנות לביטוח (2021) בע"מ' (להלן: "הסוכנות") הינה סוכנות ביטוח בעלת רישיון סוכן תאגיד פנסיוני וכללי, אשר פועלת כסוכן ביטוח (לא יועץ). הסוכנות והסוכנים מטעמה פועלים במסגרת הסכמים בתחום הפנסיוני עם הגופים המוסדיים הבאים: הראל פנסיה וגמל בע"מ, כלל חברה לביטוח בע"מ, מגדל חברה לביטוח בע"מ, הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל בע"מ, הכשרה חברה לביטוח בע"מ, מנורה מבטחים ביטוח בע"מ, אנליסט קופות גמל בע"מ, ילין לפידות ניהול קופות גמל בע"מ, מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ.
במסגרת פעילותה משווקת הסוכנות את מוצרי הביטוח של החברות הנ"ל ושל הגופים הקשורים אליהם. אנו מבקשים ליידע אותך, כי בעבור שיווק המוצרים של הגופים לעיל הסוכנות מתוגמלת על ידי אותם גופים מוסדיים בעמלת הפצה, ועשויה להעדיף את מוצריהם. במסגרת הצעת המוצרים אותם משווקת הסוכנות ללקוחותיה, נלקחים בחשבון איכות המוצרים ורמת השירות של חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים.
אמנת שירות
אצלנו ב'מיילס יוניקורן סוכנות לביטוח (2021) בע"מ' (להלן: "הסוכנות"), מספר חפ. 516367893, רואים את לקוחות הסוכנות שלנו במרכז, ופועלים באופן עיקבי ומוגדר על מנת לסייע לכם בכל שאלה ועניין בעולם הביטוח.
אנו מציגים לכם את אמנת השירות אשר הוכנה בהתבסס על חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחות (3-10-2018) מיום 1.5.2018, על מנת להציג את אמנת השירות שלנו, לאורך כל הדרך הארוכה, אשר נצעד עמכם יחדיו.
אנו בסוכנות שוקדים על שדרוג מתמיד ברמת המקצועיות שלנו, והכל במטרה להעניק לכם שירות מקיף אשר יכלול בין היתר, עדכון שוטף ביחס לתנאי הפוליסה, בהתאם לשינוי במצבכם האישי, כדי לשמור על זכויותיכם, על פי הפוליסות שרכשתם, ולמנוע פגיעה בזכויותיכם, כדלקמן:
-
אנו בסוכנות נפעל באופן ראוי, הגון ומכבד אשר ישמור על פרטיותכם והמידע האישי שתמסרו לנו;
-
אנו נעניק לכם מענה מתאים לצרכים האישיים שלכם, והכל תוך זמן סביר ממועד פנייתכם אלינו להיפגש או לשוחח איתנו, תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פנייתכם.
-
אנו נקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, ולכן אנו נפעל לספק לכם מענה ראשוני לכל פנייה בזמן סביר, עד שני ימי עסקים, וכן נמסור תשובות ברורות ומנומקות, ככל הניתן.
-
אנו נפעל לתת מענה ענייני תוך זמן סביר לכל בקשה שתופנה אלינו מטעמכם, לקבל מאיתנו או מגוף מוסדי (כגון חברת ביטוח או חברה מנהלת) אישור או מסמך, וכן נפעל להעביר בקשה מטעמכם לגוף המוסדי, לביצוע פעולה הקשורה למוצר, תוך שבעה ימי עסקים, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
-
אנו נמסור כל מסמך הקשור אליכם ונמצא ברשותנו, על פי דין, תוך זמן סביר ממועד דרישתכם, ועד שלושה ימי עסקים, לרבות ביחס לבקשת לקוח לשעבר של הסוכנות.
-
אנו נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה, תוך שני ימי עסקים מקבלת פנייתכם, מידע אודות זכויותיכם, כלקוחות, ונביא לידיעתכם את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניכם במסגרת הליך יישוב התביעה.
-
ככל ויודע לסוכנות, בין אם על ידי הגוף המוסדי ו/או המעסיק ו/או על ידכם, כי חל שינוי במצבכם, בקשר למוצר פנסיוני, לרבות, אך לא רק, לעניין שינוי בתנאי העסקתכם, אנו ניזום פניית שירות מולכם כדי לבחון התאמת המוצר הפנסיוני לצרכים המשתנים שלכם תוך שבעה ימי עסקים, ובמידה ולא נקבל עדכון על שינוי שכזה, נפעל כל שנתיים ליזום פניית שירות לבירור מצבכם ביחס למוצר הפנסיוני. התחייבות זו לא תחול ביחס ללקוחות אשר פנו אלינו בנוגע לשיווק פנסיוני חד-פעמי.